هیچگونه کمبود بودجه ای در احداث مرکز خدمات جامع سلامت قره کهریز وجود ندارد

۱۹ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۳ کد : ۳۵۷۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۲
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه مرکز خدمات جامع سلامت قره کهریز از مصوبات دولت بوده و باید اجرایی شود، گفت: هیچگونه کمبود بودجه ای در احداث این مرکز وجود ندارد و تا به حال حدود ۱۱ میلیارد تومان آن تامین شده است.
هیچگونه کمبود بودجه ای در احداث مرکز خدمات جامع سلامت قره کهریز وجود ندارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احمدی بیغش در مراسم شروع بکار احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز، بیان کرد: نزدیکی شازند به صنایع مشکلات زیادی برای ساکنین این شهرستان به وجود آورده است که ما شاهد ابتلای ۲ تا ۳ نفر از اعضای یک خانواده به سرطان هستیم و این امر لزوم احداث این مرکز را بیش از پیش، کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در ادامه این مراسم گفت: آلایندگی ناشی از فعالیت پتروشیمی و پالایشگاه شازند و برخی دیگر از صنایع ضرورت ساخت بیمارستان را در این منطقه ایجاد کرده است.
مهندس علی اکبر اسدی، افزود: اکنون طرح‌های عمرانی تنها در حوزه درمانی در استان آغاز می‌شود و در بقیه حوزه‌ها تاکید بر اتمام طرح‌ها است.
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز پیش بینی می‌شود ظرف مدت یکسال این طرح به بهره‌برداری برسد.


نظر شما :