حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دومین اردوی جهادی سال ۱۴۰۲ در روستای دهچال خنداب+فیلم

۲۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۸ کد : ۳۵۸۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۰
حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دومین اردوی جهادی سال ۱۴۰۲ در روستای دهچال خنداب و بازدید از روند ارائه خدمات و ویزیت بیماران نیازمند به خدمات ارتوپدی لازم به ذکر است مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهچال به ۵۲۶۹ نفر جمعیت و ۱۵۷۵ خانوار ارائه خدمت می کند و ۵ خانه بهداشت زیر مجموعه این مرکز است؛ خدماتی چون خدمات پزشکی، مامایی، پرستاری در مرکز و خدمات سطح اول سلامت در خانه های بهداشت ارائه می گردد.
حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دومین اردوی جهادی سال ۱۴۰۲ در روستای دهچال خنداب+فیلم

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در اردوی جهادی بسیج دانشجویی در روستای دهچال حضور یافت و به ارایه خدمات ارتوپدی به بیماران پرداخت.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در حاشیه حضور در این اردوی جهادی، گفت: خدمات بسیار خوب و ارزنده ای توسط اعضای بسیج دانشجویی به مردم ارائه شده است و از صبح امروز بیماران زیادی توسط پزشکان متخصص ویزیت شده اند.
وی با اشاره به اینکه این اردو دومین اردوی جهادی بسیج دانشجویی است؛ افزود: خدمات مختلفی همچون دندانپزشکی و ارتوپدی که توسط خود بنده صورت گرفت از صبح امروز به مردم روستای دهچال ارائه شده است و این خدمات با حوزه های مختلف دیگر تا ۳ روز آینده ادامه خواهند داشت.
دکتر امانی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان خادمین ملت این است تا بتوانیم بهترین خدمات را در بهترین سطح به همه مردم ارائه دهیم که در این بین اردوهای جهادی نقش خیلی مهمی در ارائه خدمات به مردمی که نمی توانند به هر دلیلی به مراکز درمانی مراجعه کنند، دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان ساخت: با برگزاری اردوهای جهادی و ویزیت بیماران، خیلی از بیماری ها درمان می شوند و امیدواریم این خدمات در کلیه نقاط استان در مناطق کم برخوردار و محروم ادامه پیدا کند.
وی ضمن اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای بهتر برگزار شدن این اردوها، گفت: در روزهای آینده متخصصین در حوزه های مختلف از جمله زنان، مغز و اعصاب، ارتوپدی و دندانپزشکی در این روستا حضور پیدا خواهند کرد و ارائه خدمت خواهند کرد.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :