بهره مندی از تجربیات دیگران جهت ارتقا جایگاه دانشگاه

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۳۵۹۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۴
برگزاری جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک/بهره مندی از تجربیات دیگران جهت ارتقا جایگاه دانشگاه
بهره مندی از تجربیات دیگران جهت ارتقا جایگاه دانشگاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هیات رییسه از تمامی معاونت ها خواست تا با تلاش بیش از پیش خود جایگاه دانشگاه را ارتقا دهند تا مردم استان به نحو احسن از این ارتقا بهره مند شوند.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی ضمن اشاره به اینکه حرکت رو به جلو این دانشگاه در سطح وزارت بهداشت کاملا مشهود است، گفت: نقاط ضعف دانشگاه را قبول داریم، اما باید با تمرکز بر تجربه دیگران بتوانیم جایگاه دانشگاه را بیش از پیش ارتقا دهیم.
وی افزود: در جلسه شورای اداری استان، استاندار از دانشگاه به جهت اقدامات شایسته در زمینه اطلاع رسانی تقدیر کرد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی خود نیز از نحوه عملکرد این حوزه رضایت دارند.
وی ضمن اشاره به اینکه پذیرای انتقاد منصفانه هستیم، تصریح کرد: ساختار قدیمی بیمارستان های اراک باعث نارضایتی مردم است با اینحال همه ما باید تلاش کنیم که درمان بیماران به نحو احسن انجام شود و امیدواریم با در مدار قرار گرفتن بیمارستان های جدید و زحمات پرسنل دانشگاه و بیمارستان ها سطح رضایت مردم را افزایش دهیم.
گفتنی است سند ملی سالمندان، ارتقا رتبه علمی اعضای هیئت علمی، پیگیری مطالبات دانشجویی، انتخابات پرستاری، تعرفه پرستاری، فضاسازی مناسب واحدها و معاونت فرهنگی و روابط عمومی برای محرم و ... از دیگر موارد مطرح شده در جلسه این هفته هیات رئیسه بود.


( ۲ )

نظر شما :