اردوی جهادی قرارگاه جهادی مهاجر بسیج

۲۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۹ کد : ۳۶۰۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۶
اردوی جهادی قرارگاه مهاجر با اهداف پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی و فرهنگی در شهرستان خنداب از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ تیر برگزار شد.
اردوی جهادی قرارگاه جهادی مهاجر بسیج

به گزارش وب دا مرکزی، در این اردوی جهادی که به همت قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی نیز در جمع جهادگران حضور داشتند.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص اردوی برگزار شده، گفت: مجموعا ۹ روستای تحت پوشش شهرستان خنداب بود و ۳۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی، ویزیت تخصصی و عمومی دریافت کردند.
حجت الاسلام حسنوند افزود: رنگ آمیزی مدارس و مشارکت در ساخت منزل از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: اجرای مدل جهادی ارائه خدمات به جامعه در سالهای پس از انقلاب اسلامی و بخصوص دوران جنگ تحمیلی یک الگوی ثابت شده است و در واقع با اجرای فعالیت های جهادی توسط دانشجویان گامی موثر در شناسایی نیازهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی و نحوه خدمات رسانی به مناطق محروم برداشته می شود.
دکتر بیات افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی افتخار دارد با پشتیبانی از اردوهای جهادی دانشجویان در امر شناسایی ظرفیت های دانشجویان و سایر ارگان ها، گامی موثر در خدمت به جامعه برداشته و با سرلوحه قرار دادن فعالیت های جهادی در ارائه خدمت به مجموعه استان تمام تلاش خود را بکار گیرد.
 


نظر شما :