برگزاری کارگاه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه ها+فیلم

۰۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۸ کد : ۳۶۲۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۳
نگاه ویژه معاونت توسعه دانشگاه در توانمندسازی و آموزش کارکنان
برگزاری کارگاه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه ها+فیلم

کارگاه دو روزه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه ها؛ بصورت کارگروهی با تدریس اساتید به نام مالی و با حضور تمامی مدیران مالی در سطح استان با هدف ارتقا سطح معلومات و به اشتراک گذاری تجارب موفق مربیان برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: توانمندسازی و آموزش پرسنل از مسائل حائز اهمت است که به آن توجه ویژه ای داریم.
دکتر عباس ملاطائفه در خصوص برگزاری این کارگاه بیان کرد: اولین جلسه با همکاری موسسه مالی معتمد وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش دانشگاه علوم پزشکی، حوزه تخصصی مالی است.
وی افزود: بحث بودجه مبتنی بر عملکرد مدیریت هزینه‌ها بحثی است که کشور ما بیش از پیش به آن نیاز دارد و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در این زمینه دارد نیازمند امر آموزش در حوزه‌های تخصصی مالی هستند.
وی هدف از برگزاری کارگاه ها را تخصصی تر کردن آمورزش‌ها و توانمند سازی پرسنل دانشگاه از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوب خواند و ادامه داد: در نظر داریم بعد از ایام تاسوعا و عاشورا با مشارکت حداکثری گروه‌های هدف این دوره‌ها را برگزار کنیم.
 


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :