پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۱ کد : ۳۶۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۶۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی، بزرگ جانباز عرصه تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد. جانباز میدان کربلا، که در راه پاسداری از دین اسلام و امام زمان خود "سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) " دو دست مبارک خویش را نثار کرد تا برای مسلمانان نمادی باشد از ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری.

جانبازان عزیز میهن اسلامی مان نیز با تأسی از حضرت اباالفضل العباس (ع) با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

بدون شک جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی می باشد، آن گاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد می دهد از تمامی دلبستگی های زندگی دست می کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام می پردازد.

جانبازان کسانی هستند که نماز سرخ عشق را به وضوی خون اقامه کرده اند و زکات جسم خویش را به معشوق تقدیم داشته اند و به بهترین شکل، امر به معروف و نهی از منکر کرده اند و از بدی ها بازداشته اند، آنان در حقیقت با ا ین کار به مولای خود سالار شهیدان(ع) و شهیدانی چون قمر بنی هاشم(ع) اقتدا نموده اند.

اینجانب فرارسیدن اعیاد شعبانیه به خصوص خجسته میلاد با سعادت و فرخنده علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به خصوص جانبازان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

21 فروردین 1398

4 شعبان 1440

کلید واژه ها: پیام تبریک روز جانباز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۲ )

نظر شما :