آمادگی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک برای پذیرش بیماران آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده استان لرستان

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۱ کد : ۳۶۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰۰
سرپرست مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک از آمادگی این مرکز برای پذیرش بیماران آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد.
آمادگی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک برای پذیرش بیماران آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده استان لرستان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه با اشاره به اینکه تنها مرکز توزیع داروهای خاص در استان مرکزی، مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک است، بیان کرد: در ایام نوروز داروخانه این مرکز به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات دارویی ارائه داده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی داروخانه این مرکز در ایام نوروز، تصریح کرد: در راستای تأمین نیاز دارویی مسافرین نوروزی و شهروندان داروخانه به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و بر اساس برآورد‌ها در ایام تعطیل آمار توزیع دارو با فروش دو ماه داروخانه این مرکز برابر بوده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک با اشاره به مجموعه فعالیت مرکز در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز 600 مورد عمل جراحی، 14 مورد پذیرش سوختگی، 338 مورد سوانح رانندگی، یکهزار و 169 مورد بستری و دو هزار و 14 مورد درمان سرپایی در اورژانس این مرکز، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 8 هزار و 512 نفر به کلینیک مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک برای ویزیت و دیگر خدمات درمانی مراجعه کردند.

دکتر محمودیه آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال که به این مرکز مراجعه نمودند را 27 مورد دانست و خاطرنشان کرد: مصدومان ارجاع شده در شب چهارشنبه آخر سال بصورت سرپایی درمان و در همان موقع ترخیص شدند.

وی از آمادگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک برای پذیرش بیماران آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد و گفت: استان مرکزی و مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک به عنوان مرکز درمانی معین استان لرستان این آمادگی را دارد تا نسبت به پذیرش و انجام اقدامات درمانی به سیل‌زدگان اقدام کند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ بیماری به عنوان آسیب‌دیده سیل به این مرکز ارجاع نشده است.

کلید واژه ها: مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک


نظر شما :