برگزاری مانور منطقه ای زلزله در شهرستان های ساوه، زرندیه و تفرش

حضور وزیر کشور و رییس جمعیت هلال احمر کشور در مانور
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۴ کد : ۳۶۶۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۷
مانور منطقه ای زلزله شهرستان های ساوه، زرندیه و تفرش در منطقه سد الغدیر شهرستان ساوه با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری مانور منطقه ای زلزله در شهرستان های ساوه، زرندیه و تفرش

به گزارش وب دا مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه برگزاری این مانور، گفت: مانور منطقه ای زلزله شهرستان های ساوه، زرندیه و تفرش با مشارکت ۱۱۰۰ نفر از ۳۵ دستگاه های اجرایی برگزار شد، این مانور برنامه ای موفق، تمرینی موثر و بی سابقه در تاریخ استان مرکزی از نظر تعداد دستگاه ها و افراد عمل کننده است.
دکتر مخلص الائمه افزود: آزمایش دستگاه های جدید و هماهنگی بین دستگاه ها از مهمترین عوامل مهم در برگزاری این مانور است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک با محوریت دانشکده علوم پزشکی ساوه و شبکه بهداشت و درمان تفرش در مانور زلزله شرکت و پشتیبانی لجستیکی خود را ارائه داد.
دکتر امانی افزود: در این مانور ۱۵ دستگاه آمبولانس سبک، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، موتورولانس و ۲ دستگاه ماشین لجستیک شرکت کردند.
وی ادامه داد: اورژانس هوایی نیز از اراک فراخوانده شد و پرواز فرماندهی با حضور استاندار و فرماندار ساوه انجام و میدان از بالا بازدید و دستوات لازم از سوی استاندار ارائه شد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به موفقیت آمیز بودن مانور زلزله، خاطرنشان کرد: مانور مورد استقبال مسئولان کشوری قرار گرفته و سردار وحیدی وزیر کشور و دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور در این مانور حضور داشتند و با همکاران اورژانس و بهداشت دیدار و از زحماتشان تقدیر و تشکر کردند. 
وی تصریح کرد: تمام اقدامات لازم پیشگیرانه جهت مانورهای اصلی و بعدی در این مانور پیش بینی و انجام شد.


( ۱ )

نظر شما :