تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳ کد : ۳۶۷۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۸
نشست هم اندیشی و تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر قاسمی مشاور حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، دکتر فتح آبادی رییس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، صمدی رییس مرکز اجتماعی سلامت دانشگاه و مسئولین سمن های حوزه سلامت در هفته تشکل ها برگزار شد.
تقدیر از سمن های حوزه سلامت استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به اینکه نقش تشکل ها در گستردگی فعالیت های حوزه علوم پزشکی بارز است، گفت: در سطح استان ۱۶۵ پروژه سلامت محور وجود دارد که تعداد زیادی از این پروژه ها خیّرساز هستند.
وی ضمن تاکید بر اینکه که سازمان های مردم نهاد برای رشد شاخص ها باید در کنار دانشگاه باشند، ادامه داد: فضای مناسب و کافی برای انجام امور سمن ها یکی از مسائل موجود در این حوزه است که پیگیری آن در طرح های توسعه ای دانشگاه مدنظر می باشد.
دکتر امیرحسین قاسمی مشاور حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست، گفت: برای اولین بار به دنبال ایجاد شبکه ای در دفتر ریاست مجلس هستیم که از هر استان یک نفر به نمایندگی حضور داشته باشد تا در تصمیم گیری هایی که در حوزه قانون گذاری در مجلس صورت می گیرد، شریک باشیم.
گفتنی است در این نشست مشکلات و مطالبه گری های تشکل ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سمن ها در راستای زحمات صورت گرفته تقدیر و تشکر شد.
 


( ۲ )

نظر شما :