تبادل نظر خصوص امر به معروف و نهی از منکر

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۸ کد : ۳۶۹۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹
طی جلسه ای با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، معاونین و مدیران دانشگاه در خصوص امر به معروف و نهی از منکر تبادل نظر شد.
تبادل نظر خصوص امر به معروف و نهی از منکر

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه گفت: جلسات عفاف و حجاب به صورت منظم در دانشگاه تشکیل شده و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است به طوریکه خطوط کلی برخورد با مصادیق بی حجابی و بدحجابی بررسی و مصوبات لازم اتخاذ شده است.
دکتر امانی ضمن تاکید بر اینکه همه موظف به اجرای این امر مهم هستند و باید سهم خود را ایفا کنند، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک از همه نظر چه از نظر مخاطبین و چه از  نظر تعداد پرسنل، اعضای هیئت علمی و پزشکان با سایر دانشگاه ها متفاوت و محوریت اصلی آن سلامت مردم و حفظ آن است.
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با اولویت حفظ سلامت مردم، در زمینه اجرای عفاف و حجاب فعال است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی نیز در ادامه در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که رهبر معظم انقلاب عدم رعایت آن را حرام شرعی و سیاسی خواندند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر فرخی افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

 

دوشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲


نظر شما :