خدمات پزشکان به عنوان نخبگان در جامعه کاملا مشهود است

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۱ کد : ۳۶۹۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی: خدمات پزشکان به عنوان نخبگان در جامعه کاملا مشهود است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خدمات پزشکان به عنوان نخبگان در جامعه کاملاً مشهود است و فراموش نکردن آنها در زمان سلامتی نیز لازم است.
خدمات پزشکان به عنوان نخبگان در جامعه کاملا مشهود است

به گزارش وب دا مرکزی؛، بهنام نظری در مراسم روز پزشک و داروساز، جامعه پزشکی را نخبگان جامعه دانست و بیان کرد: پزشکان خصوصاً در دوران کرونا، صحنه هایی را آفریدند که قابل وصف نیست.
وی افزود: سرویس دهی در حوزه خدمات سلامت به استان های دیگر نیاز استان مرکزی را به امکانات و توجهات ویژه، بیش از پیش نمایان می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: حضور شما پزشکان در کنار بیماران در عرصه های مختلف پزشکی به ویژه در زمان کرونا نشان داد که همانند رزمندگان همیشه پار کار هستید و این صحنه های از جان گذشتگی در کلام قابل بیان و توصیف نیست.
وی ضمن اشاره به اینکه کار پزشکان در اعداد و ارقام نمی گنجد، بیان کرد: تعرفه های پزشکی را با تمام توان در مجموعه استانداری پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم تراز استان را در تراز بالایی قرار دهیم.
 

 

جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲


( ۱ )

نظر شما :