دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی با دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۶ کد : ۳۷۱۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۲۹
فرمانده انتظامی استان مرکزی در این دیدار گفت: یکی از ارکان اصلی و فصل مشترک جامعه پزشکی و نیرو انتظامی؛ مردم هستند که تمامی تلاش ها در راستای بهره‌مندی مردم است.
دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی با دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

سردار رفیعی کیا افزود: ارزش گذاشتن به مردم ارزش والاییست و هرچیزی که به مردم مربوط می‌شود، دغدغه ماست.
وی ضمن اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اراک بیش از پیش دغدمه مند مردم و سلامتی آنهاست؛ تصریح کرد: سلامت بخشی از امنیت است و جامعه سالم باعث امنیت پایداریست که لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از اینکه نیروی انتظامی، نسبت به پزشکان و جامعه پزشکی حساس است، گفت: تعامل بین جامعه پزشکی و نیروی انتظامی و به طور کلی تمامی دستگاه های اجرایی همیشه اولویت دانشگاه بوده و سعی بر افزایش این تعامل است.
دکتر امانی افزود: در تمامی زمینه های بهداشت، درمان، اورژانس و ... با نیروی انتظامی نقاط مشترک زیادی داریم و از زحماتشان در پروژه برق رسانی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، امنیت اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس هوایی، تشکر می کنیم.
گفتنی است در این دیدار نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی، معاون اجتماعی، رییس حفاظت، رییس پلیس آگاهی، رییس پلیس راه، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :