حضور مسئولین استان مرکزی در موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۷۱۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۲
استاندار مرکزی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شازند و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از موکب سلامت شهدای دانشگاه بازدید کردند. به گزارش وب دا مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از موکب سلامت شهدای دانشگاه، گفت: استان مرکزی محور پرتردد زائرین کربلا و حماسه اربعین است که از چند مسیر وارد استان می‌شوند و از چند مسیر نیز خارج می‌شوند.
حضور مسئولین استان مرکزی در موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک

دکتر مخلص الائمه افزود: استان مرکزی به لطف خدا در موکب داری نیز فعال است و هم معین استان ایلام است و هم ۸۶ موکب با موکب سلامت دانشگاه علوم پزشکی، موکب داری می‌کنند، از این تعداد ۵۵ موکب در خاک عراق و ۳۱ موکب هم در داخل استان مرکزی فعال هستند.
استاندار مرکزی ضمن تقدیر از پزشکان خادم این موکب، رییس و همکاران دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: یکی از موکب های منحصر به فرد استان در کنار شهر توره و در شهرستان شازند دقیقاً در ورودی استان با نام موکب سلامت قرار گرفته که خدمات کامل پزشکی، اورژانس، دندانپزشکی، تزریقات، ارائه دارو و کلیه خدمات به صورت رایگان توسط خادمین که همه از پزشکان شاخص استان هستند، ارائه می شود.
وی ادامه داد: این موکب در مسیر برگشت زائرین قرار دارد و شرایط بیمار به طور کامل کنترل می‌شود و اگر نیاز به درمانی خاص و اعزام بیمار باشد، اتوبوس آمبولانس ها و اورژانس حضور دارند و همچنین در صورت نیاز، اورژانس هوایی نیز ارائه خدمت می کند.


( ۱ )

نظر شما :