برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۹ کد : ۳۷۴۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۱۱
مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونین، مدیران و همکاران معاونت بهداشتی برگزار شد.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم طی سخنانی حضور دکتر علیمحمدی را یکی از سرمایه های دانشگاه و از افتخارات استان دانست و گفت: در سالهای اخیر معاون بهداشت به صورت دقیق انتخاب شده و‌ دکتر علیمحمدی یکی از انتخاب های شایسته در این‌ حوزه بوده اند.
دکتر امانی ضمن اشاره به اهم اقدامات معاونت های مختلف دانشگاه، از تمامی همکاران در معاونت های مختلف که در پیشبرد امور دانشگاه گام برمی دارند، تقدیر کرد و افزود: با همدلی و‌ هم افزایی و با توکل بر خداوند برای تحول و پیشرفت بیشتر دانشگاه تلاش خواهیم کرد تا کار در دانشگاه علوم پزشکی اراک افتخاری برای همه همکاران باشد.
وی از زحمات تمامی همکاران در موکب سلامت تشکر کرد و‌ گفت: براساس آمار بیش از ۲ هزار نفر از خدمات درمانی این موکب دریافت خدمت کرده اند و این امر که برای اولین بار در دانشگاه علوم‌پزشکی اراک انجام شده است، افتخاری بزرگ است.
در ادامه این مراسم دکتر علیمحمدی با بیان اینکه، ارتقاء سلامت در جامعه، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، از اهداف مهم مراکز بهداشت است، افزود: نگاه ویژه به سلامت، فرصت مناسبی برای ارائه خدمتی شایسته به مردم است.
وی ضمن اشاره به اینکه ۴۰ درصد از جمعیت دانشگاه را حوزه معاونت بهداشتی شامل می شود، تصریح کرد: کسب افتخار در حوزه بهداشت چه در سطح ملی و چه در سطح استانی با حمایت های رییس دانشگاه و همکاری همکاران در این‌ حوزه میسر بود.
در پایان این مراسم از زحمات دکتر علیمحمدی تقدیر و تشکر و‌ دکتر زیلابی به عنوان سرپرست معاونت بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی معرفی شد.


( ۱ )

نظر شما :