برگزاری اختتامیه ارزیابی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۷ کد : ۳۷۵۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۷
یک تیم ۷ نفره از ارزیابان وزارت بهداشت در بازرسی ۲ روزه از واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک، نقاط ضعف و قوت را بررسی و نتیجه را به وزارت بهداشت اعلام خواهند نمود.
برگزاری اختتامیه ارزیابی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک

این ارزیابی در سنجه های مختلف از حوزه ریاست، معاونت های توسعه، آموزش، تحقیقات و دانشجویی انجام شده است. 
در مراسم اختتامیه که با حضور تیم ارزیاب و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونین و مدیران برگزار شد، دکتر گیل سرپرست تیم ارزیاب ضمن تشکر از رئیس، معاونین و مدیران و تمامی همکاران فعال در این حوزه گفت: در بازدیدها و ارزیابی‌هایی که در طی این دو روز انجام شد پیشرفت دانشگاه و ارائه خدمات گسترده و با کیفیت کاملاً مشهود بود و امید است این تیم بیش از پیش در ارائه مستندات و شفاف‌سازی همکاری داشته باشند تا دانشگاه امتیازی که درخور این زحمات است را کسب نماید. 
در ادامه دکتر گیل به مجهز کردن دانشکده‌ها به‌ویژه سه دانشکده دندانپزشکی، توانبخشی و بهداشت اشاره کرد و گفت: در طی بازدید از این سه دانشکده علاوه بر تجهیزات، مکان استقرار این سه‌ دانشکده و خارج شدن از مکان‌های استیجاری پیشرفت قابل توجهی است، ولی مسئولین باید بر فراهم نمودن امور رفاهی دانشجویان تمرکز بیشتری داشته باشند. 
به گفته‌ وی طی گفتگو و مصاحبه با دانشجویان دانشکده‌های مختلف خوشبختانه درصد بالایی از آن‌ها از امور آموزشی رضایت داشته و تنها دغدغه‌شان امور رفاهی است که دانشگاه طی یک برنامه‌ی استراتژیک به این موضوعات نیز رسیدگی خواهد کرد. 


( ۴ )

نظر شما :