تجلیل از رزمندگان و‌ جانبازان شاغل و فعالین موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک+فیلم

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۶ کد : ۳۷۷۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
بمناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و جانبازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک، خادمان موکب سلامت و پرسنل اورژانس و پرستاران اعزامی به مرز مهران طی مراسمی تجلیل شد.
تجلیل از رزمندگان و‌ جانبازان شاغل و فعالین موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک+فیلم

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: جهاد در سنگر دفاع از کیان کشور و پیشرفت علمی نقطه اشتراک تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، است.
دکتر امانی بیان کرد: اگر ما اینجا هستیم و برای پیشرفت کشور تلاش می کنیم، پشت تمام این مسایل رشادت های شهداست که با تموم وجود از حیثیت و ناموس و کشور دفاع کردند.
وی افزود: کارکنان حوزه سلامت در بخشهای مختلف بهداشت و درمان و اورژانس از زمان جنگ نقش پررنگی داشتند و تا پای جان و در خط مقدم برای نجات جان افراد تلاش کردند؛ دفاع از سلامت مردم و سلامت جامعه، نوعی دفاع مقدس است.
وی به تلاشهای کادر اورژانس اشاره و از رشادت های آنان در حوادث تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال با برپایی موکب سلامت نقش کارکنان سلامت از همیشه پر رنگتر بود و قدردان تمامی تلاشهای همکاران هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر گروه معارف نیز گفت: رزمندگان و ایثارگران دلیر ایران اسلامی در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران بوده و خاطره خوش این از خودگذشتگی در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین باقی خواهد ماند.
در پایان از رزمندگان، جانبازان، خادمین موکب سلامت و پرسنل اعزامی به مهران تقدیر شد.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :