انتصاب سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۴ کد : ۳۸۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۷۲
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، «سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه» منصوب شد.
انتصاب سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، بر اساس این حکم دکتر علیرضا کمالی به سمت «سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه» منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر محمد ارجمندزادگان در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

در حکم صادره آمده است: با عنایت به شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات وفناوری دانشگاه» منصوب می نمایم؛ امید است با برنامه ریزی و تلاش جنابعالی و سایر اساتید و همکاران شاهد ارتقاء بیش از پیش علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و اعضاء محترم هیئت علمی باشیم؛ ضمناً  اختیارات اینجانب در خصوص ماده 44 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف های متمرکز به جنابعالی تفویض می گردد، تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی به انجام امور محوله بپردازید.

گفتنی است دکتر علیرضا کمالی متخصص بیهوشی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و پیش از این به عنوان رییس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر فعالیت داشته است.

کلید واژه ها: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر علیرضا کمالی


( ۲ )

نظر شما :