بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی

تأکید دکتر علیمرادیان بر عدم توزیع داروهای بیمارستانی در داروخانه های خصوصی
۲۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۳ کد : ۳۹۲۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷
معاون غذا و دارو اراک بر ضرورت نظارت بر توزیع داروهای بیمارستانی و همچنین برخورد مناسب با بیماران در داروخانه ها تاکید کرد.
بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی

دکتر عباس علیمرادیان شامگاه (سه شنبه) با همراهی کارشناس دارویی معاونت، به صورت سرزده از برخی داروخانه های شبانه روزی سطح شهر اراک بازدید کرد.
وی در جریان این بازدیدها ضمن گفتگو با مسئولان فنی و متصدیان داروخانه ها، با مراجعه کنندگان نیز گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. 
معاون غذا و دارو اظهار داشت: بازدید میدانی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه های دارویی و غذایی در دستور کار است و در بخش مشکلات داروخانه ها هم گزارش هایی واصل شده بود که شخصا از تعدادی از داروخانه ها بازدید کردم. 
دکتر علیمرادیان افزود: کمبود اقلامی از داروها در داروخانه ها، تمرکز برخی داروها در تعدادی از داروخانه، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مشکلات سیستم های داخلی الکترونیکی داروخانه ها از جمله مواردی بود که مردم و متصدیان امر، بیان داشتند.
معاون غذا و دارو ضمن تاکید بر اینکه نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، گفت: لازم است دارو در داروخانه های مختلف مرکز و شهرستان‌های استان به خوبی توزیع شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و از این جهت مشکلی برای مراجعه کنندگان و بیماران نداشته باشیم.


نظر شما :