برگزاری جلسه‌ انعقاد تفاهم نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری اراک

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰ کد : ۳۹۳۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۲
جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری اراک، با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین و مدیران دانشگاه و مهندس قاسمی سرپرست شهرداری اراک به همراه معاونین و مدیران شهرداری، برگزار شد.
برگزاری جلسه‌ انعقاد تفاهم نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری اراک

به گزارش وب دا مرکزی، در این جلسه سند همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری اراک؛ با توجه به وجود ظرفیت‌ های حوزه سلامت در مجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی اراک و همچنین زیرساخت‌های موجود در شهرداری، به منظور بهره‌مندی بهینه و هم‌افزایی در برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه، تعامل های بین‌بخشی و انجام سیاستگذاری در راستای ارتقای سلامت شهروندان، تبادل توانمندی ها و همکاری بین طرفین، ارائه خدمات شهری در حوزه های فنی و مهندسی و همچنین ارائه خدمات سلامت، امضا شد.
دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به تنظیم سند چشم انداز ۵۰ ساله برای مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی اراک، خواستار همکاری و همراهی مجموعه شهرداری به منظور رفع چالش های موجود در سند در نظر گرفته شده، برای آینده این حوزه شد.  
سرپرست شهرداری اراک نیز در این جلسه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک ثابت کرده است که پیشبرد امور حوزه سلامت شعار نیست و با پیگیری های انجام شده کارهای زیاد و ماندگاری برای کشور، استان و شهر صورت گرفته است که چیزی جز تلاش همکاران این مجموعه نیست.


نظر شما :