پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۶ کد : ۳۹۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به تمامی کارگران به خصوص کارگران شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه به خصوص در بخش حوزه بهداشت و درمان محسوب می شوند.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار می باشد و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

در فعالیت های حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز، کارگران و نیروهای خدمات رسان به اندازه پزشکان ، پرستاران و کارشناسان و... سهیم می باشند و بدون حضورشان خدمت رسانی به بیماران میسر نمی باشد.

بی شک کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان را داریم و  امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۱۱ اردیبهشت ۹۸

کلید واژه ها: پیام تبریک روز کارگر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۱ )

نظر شما :