سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

قدر نهادن به زحمات اساتید حوزه سلامت برای نظام سلامت و رسیدن به بهترین شرایط بهداشتی در کشور بسیار ارزشمند می باشد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹ کد : ۳۹۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷۶
دکتر سید محمد جمالیان با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز استاد و معلم را به همه‌ اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه به خصوص اساتید فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک گفت.
قدر نهادن به زحمات اساتید حوزه سلامت برای نظام سلامت و رسیدن به بهترین شرایط بهداشتی در کشور بسیار ارزشمند می باشد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام رییس دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم معلمان و اساتیدی نماییم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می سازند.
️امروزه جامعه ای سعادتمند می شود که در آن علم و کاربردی کردن علم به اسم فناوری ارزش شمرده شود و تحقیق و پژوهش از اهداف اساتید و دانشجویان آن حوزه باشد که خوشبختانه این امر در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی رو به تحقق است.
️بی شک اساتید و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی باید در راستای رسیدن به اهداف نظام سلامت تلاش نمایند و قدر نهادن به زحمات این بزرگواران برای نظام سلامت و رسیدن به بهترین شرایط بهداشتی در کشور بسیار ارزشمند و مهم می باشد.
️مقام معلمی و استادی والاترین مقام‌ها در تمام مکاتب اخلاقی جهان است و به همین نسبت بار مسئولیت معلمان و استادان گران می‌باشد، مقام استادی دارای مسئولیت بسیار زیادی می باشد و ساده، بی آلایش و صادقانه کار کردن و اخلاق و پایبندی به موازین اخلاقی و انسانی همیشه در الویت باشد.
️و شما اساتید گرانقدر چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنید تا شهاب ثاقب قلم را به سمت اهریمن سکون و پستی و رخوت نشانه کنید و جواهر کلامتان را بر سطحی از تاریکی بنشانید تا معرفت بگسترانید، رنگ، رنگ و بهار هدیه کنید، بی درنگ.
جا دارد در این روز عزیز یاد و خاطره استادان و معلمانی که کسوت تعلیم را به زیور شهادت آراستند، گرامی بداریم و بر روان بلند و آسمانی آنان درود می فرستیم و یادی کنیم از مرحوم دکتر عبدالرحیم صادقی، مرحوم دکتر محمدرضا دارابی و مرحومه دکتر طوبی حیدری و دیگر اساتیدی که روزگاری در میان ما بودند و در کسوت استادی درس عشق و زندگی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی می آموختند و حال با فراق خاطر به سوی معبود خود پر کشیدند و یادشان و آثار ارزشمند شان در گوشه گوشه این دانشگاه خواهد ماند و یاد و خاطرشان هرگز از اذهان اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه پاک نخواهد شد، فرهیختگانی که سربلندی کشور عزیزمان را وامدار تلاش، مجاهدت ها و فداکاری آنها می دانیم.
️اینجانب برخود لازم می دانم، روز گرامیداشت مقام والای شهید مرتضی مطهری و روز معلم و استاد را به پیشگاه همه اساتید، مربیان، معلمان و تلاشگران عرصه علم و دانش به خصوص اساتید حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می گذارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون شما را از درگاه ذات اقدس احدیت، خواستارم و از خداوند متعال عزت، سربلندی و سرفرازی یکایک شما عزیزان را مسألت می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی
۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

کلید واژه ها: پیام تبریک روز استاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :