برگزاری مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۳ کد : ۴۰۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۶۴
مراسم بزرگداشت روز استاد با تقدیر از اساتید بازنشسته و اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
برگزاری مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: استان مرکزی در امر آموزش در حوزه پزشکی یکی از استان های پیشرو در کشور است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی با 267 عضو هیات علمی در 49 رشته مختلف به بیش از 3 هزار دانشجو خدمات علمی آموزشی ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 97 و در حیطه ارزشیابی در جشنواره شهید مطهری رتبه یک کشوری به دست آورده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در تمامی مکاتب برای کسوت معلمی ارزش و اهمیت بسیار زیادی را قائل شدند و به خاطر همین موضوع وظیفه معلمی بسیار سنگین و گران مایه است.

وی ادامه داد: از تمامی معلمان و اساتید به خصوص اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک که زحمت های فراوانی می کشند، تشکر ویژه می کنم؛ اساتید با همه مشکلات منجمله کمبود فضاهای آموزشی و مشکلات اقتصادی که در کشور و به تبع آن در دانشگاه حاکم است، بدون هیچگونه چشم داشت مادی خداپسندانه و جهادگونه خدمت می کنند و در سنگر علم و دانش هیچگونه کوتاهی را انجام نمی دهند.

دکتر جمالیان در پایان گفت: جا دارد یادی کنیم از اساتید عزیز مرحوم دکتر عبدالرحیم صادقی، مرحوم دکتر محمد رضا دارابی و مرحومه دکتر طوبی حیدری که سال های قبل در کنار ما بودند و در گوشه گوشه دانشگاه آثار ارزشمند این عزیزان را کماکان می بینیم و یاد و خاطره و ارزش های این عزیزان در ذهن همه ما می باشد؛ همچنین از زحمات و تلاش های دکتر علی آرش انوشیروانی در پست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک تشکر ویژه داریم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک روز استاد، گفت: اگر معلم و استاد در جامعه حرمت داشته باشند، جامعه رشد خواهد کرد و دانش آموزان و دانشجویان در آن جامعه درست تربیت خواهند شد.

حجت الاسلام علی حسنوند، افزود: هیچ مکتبی به اندازه اسلام، به معلم ارزش قائل نشده، در اسلام جایگاه معلم و استاد خیلی محترم و جایگاه با ارزشی است.

وی اظهار داشت: یک معلم تنها وظیفه تعلیم ندارد، قطعا هم وظیفه تعلیم و هم وظیفه تربیت بر عهده معلمین و اساتید می باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: معلمین در شکل گیری شخصیت افراد موثر هستند و این وظیفه اساتید را چندین برابر می کند.

جانشین معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این مراسم گفت: حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در تحقق بسته های تحول آموزش به خوبی عمل کرده و نتایج آن در جشنواره شهید مطهری مشهود بود.

دکتر مجتبی دیده دار افزود: مطمئناً در حد ایده آل نیستیم و از همه اساتید خواهشمندیم در تحقق بسته های تحول آموزش، حوزه آموزش دانشگاه را بیش از پیش یاری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اساتید بازنشسته و اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل شد.

کلید واژه ها: مراسم روز استاد تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک جشنواره شهید مطهری


( ۱۲ )

نظر شما :