برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفرش +فیلم

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۲ کد : ۴۰۰۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۵
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و برخی دیگر از مسئولان شهرستان تفرش، در این شهرستان برگزار شد.
برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفرش +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم، حضور میدانی مسئولین در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت هاست، افزود: در راستای دستیابی به عدالت در سلامت، سعی کرده ایم خدمات سلامت را به نحو احسن به مردم ارائه دهیم هرچند در برخی از موارد به دلیل مشکلات موجود کشوری نمی توانیم آنطور که شایسته است، خدمات رسانی کنیم.
وی ضمن اشاره به اینکه شهرستان تفرش اوضاع خوبی در حوزه سلامت و درمان دارد؛ ادامه داد: شهرستان تفرش از موفق ترین شبکه های بهداشت و‌ درمان در ارائه خدمات سلامت است که اقدامات خوبی در آن صورت گرفته و مسئولین با تمام وجود و با پشتکار عالی در پیشبرد امور گام بر می دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: کمبود پزشک متخصص یک مشکل کشوری است، ولی در دولت سیزدهم‌ تا به حال افزایش ورودی در رشته های مختلف داشته ایم که امیدواریم نتایج این جذب گامی در جهت رفع این مشکل باشد.
وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه با تلاش های صورت گرفته در جذب پزشکان متخصص، دیگر نیاز به حضور مردم در مرکز استان نیست، بیان کرد: گرایش های مختلف تخصصی از جمله ارتوپدی، زنان و زایمان، داخلی، بیهوشی و … به شهرستان تفرش اضافه شده و ضریب اشغال از ۱۹ درصد در ماه گذشته به ۲۷ درصد رسیده است که جای امیدواری دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره اینکه با توجه به اقدامات درخشان دولت سیزدهم، به دور از انصاف است که از کارهای مثبت چشم پوشی کنیم ادامه داد: تعرفه گذاری پرستاری، سیستم دارویار، صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، نظام سلامت و پزشک خانواده از جمله اقداماتی مثبتی است که در حوزه بهداشت و درمان و در دولت حاضر صورت گرفته است.
در ادامه این نشست، دکتر لیلا جعفری سرپرست شبکه بهداشت و‌ درمان تفرش به ارائه گزارشی از اقدامات، چالش ها و وضعیت بهداشت و درمان شهرستان از جمله بهسازی اتاق عمل، آشپزخانه، کمبود نیروی انسانی، تجهیزات، پرداخت بدهی ها و … پرداخت و‌ خواستار حمایت رئیس دانشگاه در رفع چالش های موجود شد و در همین راستا اعضای هیئت رئیسه در حوزه های تخصصی خود قول مساعد در مرتفع کردن مشکلات را دادند.


لینک دانلود فایل

نظر شما :