برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۶ کد : ۴۰۳۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۴
نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، محمد طالبی مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و دکتر ریتا ظهیری مدیرکل انتقال خون استان مرکزی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به اینکه رفاه و سلامت از شاخص های مهمی هستند که در کنار هم معنا پیدا می کنند، گفت: مطرح کردن نقاط ضعف و ارائه راه حل یکی از وظایف اصلی روابط عمومی هاست و استفاده از نیروهای چابک و متخصص در این حوزه، پاسخگو نیازمندی های مجموعه خواهد بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است، ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی اراک  اقدامات مناسبی در حوزه های مختلف اعم از پیشبرد پروژه های نیمه تمام، وارد کردن تجهیزات مورد نیاز و … صورت گرفته است و لازم است تا این اقدامات از دید مردم پنهان نماند و با اطلاع رسانی گسترده، امید را در دل همشهریان زنده نگه داشت.
وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، تصریح کرد: یکی از مهم ترین و قوی ترین پایگاه های کاری، مجموعه روابط عمومی است که در تبیین و اطلاع رسانی اقدامات، نقش موثری در جامعه دارند.
در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به ارائه گزارش و چالش های حوزه کاری خود پرداخته و پیشنهاداتی جهت مرتفع کردن مشکلات و چالش ها بیان شد.


نظر شما :