در یک ماهه گذشته، بیش از ۳۰۰ عمل جراحی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام شده است

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۹ کد : ۴۰۴۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه در سال گذشته متخصصین مجرب و خوبی در رشته های مختلف جذب شده اند که توانستیم با اعزام این همکاران بخصوص به شهرستان های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته، خدمات در خور و مناسبی به همه اقشار مردم در سطح استان از جمله انجام اعمال جراحی مختلف ارائه دهیم.
در یک ماهه گذشته، بیش از ۳۰۰ عمل جراحی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی افزود: با تجهیز و فعال نمودن اتاق عمل های شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین جذب بالغ بر ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف اعم از ارتوپدی، عفونی، بیهوشی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، زنان و زایمان، کودکان، گوش و حلق و بینی و ... بالغ بر ۳۰۰ عمل جراحی در آذرماه در زمینه های مختلف، صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این عمل ها شامل جراحی های بستری و سرپایی است و در شهرستان های محلات، آشتیان، کمیجان، فراهان، دلیجان، خنداب و تفرش که تا پیش از این برای انجام هرگونه عملی، مجبور به سفر به مرکز استان و در برخی مواقع به استان های دیگر می شدند، انجام می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: افزایش تعداد بیماران در بیمارستان های استان، نشان دهنده ارتقا کمی و کیفی تجهیزات و زیرساخت های لازم و همچنین افزایش ظرفیت‌های درمانی است.
وی ادامه داد: بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک با برخورداری از امکانات تخصصی و فوق تخصصی و حضور پزشکان مجرب، آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به مردم استان مرکزی با تعرفه های دولتی و مناسب هستند.
دکتر امانی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کادر، پرسنل و پزشکان متخصص مقیم شهرستان ها، خاطرنشان کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب و ارائه بیشترین خدمت با کیفیت مناسب در کل سطح استان و برای گسترانیدن چتر خدماتی (بهداشتی-درمانی) برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.


نظر شما :