نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده توانبخشی

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۹ کد : ۴۰۴۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۹
در راستای بررسی مسائل و مشکلات حوزه های تابعه دانشگاه و با هدف هم فکری، مشورت و ارائه راهکارهای علمی و عملی و همچنین ملاقات با اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق معاون درمان، آموزش و تیم همراه با اعضای هیئت علمی دانشکده توانبخشی دیدار و از بخش های مختلف این دانشکده بازدید کرد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده توانبخشی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در پیشبرد اهداف دانشگاه و با تاکید بر اینکه اعضای هیئت علمی، رکن اساسی در رسیدن به اهداف مترقی دانشگاه هستند، گفت: اعضای هیئت علمی ستون اصلی دانشگاه هستند و با ارتقا این حوزه، می توان دانشگاه را به جایگاه اصلی و واقعی که شایسته آن است، رساند.
وی با اشاره به اقدامات اصولی صورت گرفته در دانشگاه اعم از استقرار دانشکده توانبخشی در ساختمان مختص دانشگاه، افزود: دانشکده توانبخشی با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر مطلوبی حرکت کرده و با همت بلند اعضای هیئت علمی و کارکنان به دستاوردهای مناسبی رسیده است.
دکتر سلطانی نژاد، رئیس دانشکده توانبخشی نیز در این نشست به نیازهای آموزشی دانشکده اشاره کرد و کمبود تعداد اعضای هیئت علمی به علت نقص در چارت، کمبود فضای آموزشی، نبود دستگاه OMR، چالش های حق التدریسان و … را از مهمترین مسائل این دانشکده دانست و خواستار همکاری در خصوص رفع چالش های موجود شد.
در ادامه این نشست معاون آموزشی دانشکده گفت: دانشکده توانبخشی در سال ۱۳۹۱ تاسیس و با رشته های کاردرمانی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی که دارای مصوبه شورای عالی گسترش هستند، به فعالیت خود‌ ادامه داده است.
وی تصریح کرد: در این دانشکده از بدو تاسیس تا به حال ۵۷۳ دانشجو تحصیل کرده اند و در حال حاضر ۱۷۰ دانشجو در ۳ رشته مذکور مشغول به تحصیل هستند.
سرحدی؛ با اشاره به فعالیت ۱۰ نفر عضو هیئت علمی در دانشکده توانبخشی، ادامه داد: ۲ کلینیک باغچه بان و طلوع، ذیل این دانشکده در حال خدمت رسانی هستند، همچنین با سازمان بهزیستی و آموزش و پروش نیز برای کارورزی ها، همکاری داریم.


نظر شما :