شیوه اخذ مدارک از داوطلبان و چگونگی استخدام نیروهای جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی +فیلم

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۴۰۵۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۵
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از شیوه اخذ مدارک از داوطلبان و چگونگی استخدام نیروهای جدید در آزمون استخدامی برگزار شده، خبر داد.
شیوه اخذ مدارک از داوطلبان و چگونگی استخدام نیروهای جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد گودرزی، گفت: با عنایت به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سالجاری و اقدام به جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در رشته های مختلف، اسامی حدودا ۱۲۰۰ نفر (۳ برابر ظرفیت) به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی شامل اراک، خمین و ساوه اعلام شده است.
وی افزود: پس از بررسی اولیه مدارک داوطلبان، این افراد بایستی در مصاحبه های تخصصی و عمومی حضور پیدا کرده و ارزیابی های لازم صورت گیرد تا نتایج پذیرفته شدگان نهایی توسط جهاد دانشگاهی اعلام شود.
دکتر گودرزی تصریح کرد: هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همراه با این فرآیند و با توجه به تعداد بالای داوطلبان و نسبت مجوزهای دانشگاه به تعداد شرکت کنندگان در رشته شغلی و مکانی مربوطه، حدود یک سوم داوطلبان را از طریق سایت هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک، جهت اخذ مدارک به هسته گزینش دعوت کرده و برای سایر افراد نیز پیامک جهت اخذ مدارک ارسال خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین داوطلبانی که جهت اخذ مدارک پیامک دریافت نموده اند و داوطلبانی که بعدا پیامک دریافت خواهند کرد وجود نداشته و با توجه به بازه های زمانی مشخص شده، پیامک برای کلیه رشته ها ارسال خواهد شد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: آزمون استخدامی نتایج آزمون گزینش هسته گزینش استخدام وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۳ )

نظر شما :