نشست هم اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۴۰۵۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۴
در راستای بررسی مسائل و مشکلات حوزه های تابعه دانشگاه و با هدف ملاقات با اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق تیم همراه با اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی، دیدار کرد.
نشست هم اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و خدمات صادقانه و بی دریغ پرسنل و اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: تقویت و حمایت از اعضای هیئت علمی همواره از دغدغه ها و اهداف اصلی مسئولان دانشگاه بوده و باید با حمایت و همکاری، نیازها و مشکلات را برطرف نماییم.
وی بیان کرد: اعضای هیئت علمی، بزرگان علمی و سرمایه های اصلی دانشگاه ما هستند و باید فضایی ایجاد شود که در آن با مساعدت و همکاری، شما عزیزان بتوانید در محیطی آرام و بدون دغدغه وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید و در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه، گام بردارید.
وی با تاکید بر اینکه برجسته ترین نقطه اتکا دانشگاه، نیروی انسانی و اعضا هیئت علمی هستند، افزود: دانشکده پزشکی، قلب تپنده آموزش دانشگاه است و با بالاترین آمار دانشجویان و اعضا هیئت علمی به سایر گروه ها خدمت رسانی میکند، لذا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
دکتر جواهری، رئیس دانشکده پزشکی  نیز گفت: دانشکده پزشکی در سال ۱۳۶۵ تاسیس و با ۲۱۵ عضو هیئت علمی (۱۵۰ نفر بالینی و ۶۵ نفر علوم پایه) در حال خدمت رسانی به ۱۷۵۳ دانشجو پزشکی است.
وی ادامه داد: این دانشکده با آموزش پایه در ۱۳ رشته اعم از تشریح، فیزیولوژی، بیوشیمی و … و آموزش بالینی در ۱۷ رشته شامل: داخلی، جراحی، اطفال، زنان و …در حیطه آموزش دانشجویان گام بر می دارد.
وی در پایان، به بیان چالش ها و مشکلات این دانشکده اعم از کمبود نیروی انسانی، تجهیزات، کمبود فضای فیزیکی و … پرداخت و‌ خواستار حمایت مسئولان ارشد دانشگاه در جهت رفع مسائل مطروحه شد.
در این نشست اعضای هیئت علمی به بیان چالش ها و مشکلات پرداخته و خواستار رفع چالش ها در چهارچوب قوانین و مقررات اداری شدند.

کلید واژه ها: هیئت علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه دانشکده دانشکده پزشکی آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :