دانشکده دندانپزشکی اراک، پیشرفت چشمگیری داشته است

بازدید دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک
۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۵ کد : ۴۰۵۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۷
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک بازدید کرد.
دانشکده دندانپزشکی اراک، پیشرفت چشمگیری داشته است

به‌ گزارش وب‌دا مرکزی، دکتر رضا یزدانی گفت: طی بازدیدهای وزارتی انجام شده و مستندات موجود، این دانشکده به‌ نسبت گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، اما باید تمامی استانداردهای‌ تعریف شده در مدنظر باشد و برای انطباق بیشتر با استانداردها تلاش شود. 
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، بیان کرد: یکی دیگر از چالش‌ها، بحث منابع انسانی و به‌ کارگیری نیروهای تخصصی است؛ با پیگیری‌های انجام شده سعی می‌شود یکسری متخصصین به حوزه‌هایی مانند پروتز و جراحی اضافه شود، اما مدیران نیز باید بتوانند با استفاده از راهکارهایی که سایر دانشکده‌های دندانپزشکی به‌کار بسته‌اند، این موضوع را مدیریت کنند.
رئیس دانشکده دندانپزشکی اراک نیز ضمن اشاره به عملکرد دانشکده از زمان تاسیس تاکنون، گفت: این دانشکده در سال ۱۳۹۳ تنها ۵۷ یونیت داشت و ساختمان دانشکده طبق استانداردها نبود و بعد از آن به ساختمان استیجاری نقل مکان کرد که در آنجا نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد. 
دکتر آزاده خزائی‌زاده  خاطرنشان کرد: طی جلسات متعددی که با رئیس دانشگاه برگزار شد و به دستور ریاست دانشگاه بررسی مشکلات و خروج دانشکده دندانپزشکی از حالت استیجاری در اولویت قرار گرفت و ظرف مدت تنها دو ماه کار تجهیز مکان جدید انجام شد.
گفتنی است در پایان این نشست از بخش‌های مختلف دانشکده بازدید و شرایط اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان و امکانات موجود در دانشکده از نزدیک بررسی شد.
شایان ذکر است جلسه با اعضا هیات علمی دانشکده، جلسه با دانشجویان دانشکده و نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز صورت گرفت.

کلید واژه ها: دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی بازدید نیروی متخصص دانشگاه علوم پزشکی اراک رضا یزدانی


نظر شما :