تلاش تمامی دستگاه های اجرایی استان در پیشرفت و تکمیل مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۴۰۶۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: هر امکانی که در اختیار استانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی وجود دارد که می تواند در پیشرفت هرچه سریعتر پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کمک رسان باشد، باید در اختیار قرار بگیرد.
تلاش تمامی دستگاه های اجرایی استان در پیشرفت و تکمیل مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس علی اکبر اسدی ضمن اشاره به پیگیری های متعدد در خصوص دغدغه های حاصل از آلودگی هوا برای همشهریان، گفت: دغدغه ها به صورت کتبی و شفاهی به مسئولان کشوری ارجاع داده شده و درصدد رفع این معضل هستیم و مستمرا تا حل این چالش پیگیری ها را ادامه خواهیم داد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین دانشگاه در پیشبرد امور پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) افزود: پروژه در یکسال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و با رویکرد مشارکتی شهرداری، بخش خصوصی و دولت و همچنین یک کار جهادی، می توان بسیاری از چالش های موجود در این زمینه را مرتفع کرد.
دکتر علیرضا محمودی شهردار اراک نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر از تلاش های تمامی دست اندرکاران در پیشرفت این پروژه خاطرنشان کرد: دکتر امانی با ورود خود به مجموعه مدیریتی استان، سرعت بسیار خوبی را به پیشبرد امور حوزه سلامت داده اند و ما نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی در استان مرکزی از تمام امکانات و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا این طرح بزرگ درمانی هرچه سریعتر در اختیار مردم قرار بگیرد.
داوود قربانی، رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز در این نشست گفت: ساخت و تکمیل این بیمارستان جزو اولویت ها و نیازهای اصلی همشهریان است که امیدواریم با رفع چالش های موجود بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ استانی باشیم.
در ادامه سایر اعضای شورای اسلامی شهر به بیان نقطه نظرات خود در خصوص این پروژه و به طور کلی حوزه سلامت پرداخته و در خصوص موضوعاتی اعم از پیگیری زمین هایی که کاربری بهداشتی و درمانی دارند، تامین سرانه های بهداشتی، پدافند غیرعامل، جانمایی و بحث ترافیکی بیمارستان و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 

کلید واژه ها: مهندس اسدی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک پروژه بیمارستان چالش


نظر شما :