دومین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱ کد : ۴۰۷۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۶
به همت مدیریت پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دومین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد.
دومین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ این المپیاد با هدف افزایش انگیزه و هیجان در بین کارکنان دانشگاه و به منظور شناسایی استعدادهای برتر و تکمیل تیم های ورزشی دانشگاه جهت شرکت در مسابقات استانی، منطقه ای و کشوری و همچنین ایجاد شور و نشاط، افزایش سطح کیفی ورزشکاران، معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به عموم علاقه‌مندان دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.
این المپیاد با حضور مقامات استانی و دانشگاهی، ورزشکاران و همکاران در ۹ رشته ورزشی انفرادی و تیمی اعم از فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، داژبال، دارت، شنا، آمادگی جسمانی، طناب کشی و فوتبال دستی ویژه آقایان و خانم ها؛ از تاریخ ۲۰ دی ماه آغاز و تا چهارم بهمن ماه ادامه خواهد داشت؛ همچنین مسابقات ویژه ای برای ایجاد روحیه ورزشی و رقابتی بین فرزندان کارکنان نیز در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است افتتاحیه این رویداد ورزشی فرهنگی در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه سالجاری و با حضور کاروان ورزشی واحدها، رژه تیم ها و اجرای برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.
پس از اتمام مسابقات، رنکینگ واحدها و مراکز، اعلام و نحوه عملکرد ورزشی گزارش خواهد شد و در اختتامیه المیپاد ورزشی، به نفرات برتر (اول تا سوم) مسابقات انفرادی مدال و حکم و در مسابقات تیمی حکم و جام اهدا خواهد شد.
 

کلیدواژه‌ها: ورزشی مسابقات دانشگاه گزارش دانشگاه علوم پزشکی اراک المپیاد ورزشی شهید سلیمانی


( ۱ )

نظر شما :