برگزاری نشست هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی اراک با پزشکی قانونی استان مرکزی

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۲ کد : ۴۰۸۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱
در راستای توسعه و افزایش همکاری‌های دوجانبه و تعامل سازنده، نشست مشترک مابین دانشگاه علوم پزشکی اراک و پزشکی قانونی استان مرکزی، با حضور مدیران گروه های آموزشی دانشگاه برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی اراک با پزشکی قانونی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، نشست  هم‌اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر علیزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی با حضور مدیران گروه های مختلف آموزشی دانشگاه اعم از رشته های بیهوشی، جراحی، اورولوژی، عفونی و... برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست از توسعه همکاری های علمی و آموزشی مابین دانشگاه و پزشکی قانونی استان مرکزی، استقبال کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مدیران گروه ها می توانند در صورت برخورد با مشکل خاص و نیاز به کمک در رفع مشکل با واحد حقوقی دانشگاه در ارتباط باشند و واحد حقوقی آمادگی کامل در همکاری با شما را دارد.
در ادامه این نشست، دکتر علیزاده رئیس پزشک قانونی استان مرکزی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی دارای ظرفیت‌های مناسب علمی و آموزشی است، اظهار کرد: نظرات پزشک قانونی باید براساس پروسه علمی، صحیح و مستند باشد و بدین لحاظ پزشک قانونی تمایل دارد از کارشناسان با تجربه و ظرفیت‌های خوب دانشگاه استفاده نماید.
دکتر علیزاده با اشاره به اینکه نقش پزشکی قانونی نقش کارشناسی و فنی است و باید از حقوق بیماران دفاع کند؛ یادآور شد: پشگیری از بروز قصورات یکی از وظایف سازمان پزشکی قانونی برشمرد و هرچه ورودی پرونده ها کاهش یابد به نفع ما خواهد بود هرچند برخی از مسال در سطح ملی و کشوری است، ولی در سطح استانی امکان ایجاد تغییرات وجود دارد و باید در این زمینه گام برداریم.
در پایان؛ مدیران گروه های آموزشی دانشگاه به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخته و خواستار رفع مسائل و موانع موجود شدند.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی پزشکی علوم پزشکی پزشکی قانونی پزشک قانونی قانونی استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک پزشکی قانونی استان مرکزی


نظر شما :