نشست هم اندیشی نیروی انتظامی استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۳ کد : ۴۰۸۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۸
نشست هم اندیشی نیروی انتظامی استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و اورژانس ۱۱۵ استان برگزار شد.
نشست هم اندیشی نیروی انتظامی استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن قدردانی از پرسنل خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی که حافظ امنیت نظام و جامعه هستند، گفت: امنیت جزو نیازهای اساسی در توسعه و پیشرفت هر کشوری است و با توجه به شرایط حاضر، همکاری بین نیروی انتظامی و دانشگاه می‌تواند شاخص‌های امنیتی را ارتقا و باعث استمرار امنیت و سلامت در جامعه و استان مرکزی شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به پیشرفت و جهش روزافزون اورژانس استان و تقدیر از خیرین اورژانس، بیان کرد: بسیاری از پایگاه های اورژانس در استان مرکزی خیرساز هستند، از نظر تجهیزات و ورود آمبولانس در کل کشور دچار مشکل بودیم که با پیگیری های صورت گرفته مشکلات حل شده و تعدادی آمبولانس به زودی وارد خواهد شد.
وی با تاکید بر اقدامات گسترده صورت گرفته در اورژانس، ادامه داد: تعمیرگاه آمبولانس ها راه اندازی شده و به زودی با انتقال انبار دارویی، فضای بیشتری برای آن در نظر خواهیم گرفت، همچنین با توجه به تعطیلات عید نوروز، همکاری های بیشتری بین دانشگاه و نیروی انتظامی قوت خواهد گرفت و از ایده های جدید در این زمینه استقبال خواهیم کرد و برای پویایی بیشتر گام خواهیم برداشت.

تکریم ارباب رجوع، از ویژگی های مثبت دانشگاه علوم پزشکی اراک

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: یکی از ویژگی های خوب در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، فراتر از پروژه ها، ساخت و سازها، تجهیزات و ... توجه و تکریم مردم و ارباب رجوع است که این امر در دانشگاه بسیار مشهود است.
سردار هادی رفیعی کیا، افزود: ارتباط و تعامل سازنده رئیس دانشگاه با وزارت بهداشت باعث حضور سران و مسئولان این حوزه در استان شده و باعث پیشبرد بهتر امور در حوزه سلامت استان اعم از فعال شدن پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، راه اندازی اورژانس هوایی، ورود اتوبوس آمبولانس های متعدد و ... شده است.
وی ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس که در تمامی سناریوها و ماموریت های نیروی انتظامی حضور فعال دارند، تصریح کرد: ارتباط بین نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ارتباط بسیار نزدیکی است و در هر جایی که خیری به مردم برسد تا مردم از مجموعه نیروی انتظامی و دانشگاه راضی باشند، آمادگی خواهیم داشت.
در پایان این نشست فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس و پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی تقدیر و به اتفاق تیم همراه از واحدهای دیسپچ و MCMC اورژانس بازدید کردند.
 

 

کلید واژه ها: mc مرکزی دانشگاه دیسپچ اورژانس اورژانس اراک نیروی انتظامی


نظر شما :