حفظ رتبه برتر و بهبود شرایط، مهمترین هدف برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۲

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۴۰۹۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۵
با حضور رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش برنامه علملیاتی حوزه های مختلف، تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ ارائه شد.
حفظ رتبه برتر و بهبود شرایط، مهمترین هدف برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۲

به گزارش وب دا مرکزی؛ مهندس رضا ابراهیمی مدیر پایش برنامه عملیاتی دانشگاه با اشاره به کسب رتبه برتر در برنامه عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال گذشته؛ گفت: کسب رتبه برتر بدین معناست که دانشگاه، تعهدات خود را در برنامه عملیاتی با موفقیت به انجام رسانده است، اما همچنان باید در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: در ارائه گزارش صورت گرفته از برنامه عملیاتی، آسیب شناسی حوزه هایی که از برنامه انحراف داشتند، ارائه شد و واحدها باید در اولین فرصت مشکلات را مرتفع و جلسات دوره ای را برای همکاران خود برگزار کنند و هر حوزه ملزم است پیگیری برنامه عملیاتی را به جد در دستور کار خود قرار دهد.
مدیر پایش برنامه عملیاتی دانشگاه تصریح کرد: با توجه به کسب رتبه برتر در سال گذشته، امسال کار دانشگاه سخت تر است و باید تلاش بیشتری بکنیم تا حداقل بتوانیم رتبه سال گذشته را به دست بیاوریم؛ چراکه به تبع رقابت دانشگاه های دیگر با توجه به رتبه ما بیشتر می شود، لذا باید در این زمینه بیشتر حساس باشیم.

کلید واژه ها: برنامه عملیاتی دانشگاه کسب رتبه رتبه برتر سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )

نظر شما :