مراحل پایانی تکمیل سامانه پایش عملکرد پزشکان متخصص در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۴ کد : ۴۰۹۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۸۹
مدیر پایش برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی سامانه پایش عملکرد پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی اراک در آینده نزدیک خبر داد.
مراحل پایانی تکمیل سامانه پایش عملکرد پزشکان متخصص در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ مهندس رضا ابراهیمی در این خصوص گفت: سامانه پایش عملکرد پزشکان متخصص، کار جدیدی است که در دانشگاه علوم پزشکی اراک با دستور رئیس دانشگاه شروع شده و با یک تیم 3 نفره مدیریت می شود.
وی افزود: با طراحی نرم افزار، طراحی سامانه تحت وب، وب سرویس، بانک های اطلاعاتی، آدرس Domain و Host، عملکرد پزشکان در هر مرکز به صورت ماهیانه وارد می شود، اطلاعات تجزیه و تحلیل و یک گزارش مدیریتی در داشبورد مدیریتی رئیس و معاونین دانشگاه قرار می گیرد.
مدیر پایش برنامه عملیاتی دانشگاه ادامه داد: در صدد هستیم تا راهکاری در این سامانه در نظر گرفته شود تا پزشکان متخصص  با اختصاص نام کاربری و رمز عبور، عملکرد خود را مشاهده کنند؛ همچنین سیستم پیامکی در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود تا عملکرد به صورت اتوماتیک، در پایان هر ماه برای پزشک ارسال شود.
وی در خصوص کاربرد راه اندازی این سامانه خاطرنشان کرد: با این سامانه؛ نیازهای مدیریتی و مدیریت کلان دانشگاه مرتفع و مشخص می شود که پزشکان در چه مرحله ای قرار دارند و عملکرد به چه صورت بوده است.
 

کلید واژه ها: سامانه دانشگاه عملکرد پزشکان مدیریتی عملکرد پزشکان دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :