برگزاری کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۰ کد : ۴۱۰۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵
سومین کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه، معاون و‌ مدیر درمان، روسای بیمارستان های استان، مترون ها و سایر مسئولین مربوطه با محوریت بررسی مسائل مربوط به اورژانس بیمارستان ها، شاخص ها، تجهیزات، فضای فیزیکی، نیروی انسانی و ... برگزار شد.
برگزاری کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به خدمات ارزشمند پرسنل حوزه سلامت، گفت: ارائه خدمت به مخاطبین بهداشت و درمان در همه جا مقدس است، اما در اورژانس دارای تقدس بالاتری است؛ چراکه بیمارانی که به اورژانس مراجعه می کنند در شرایط اضطرار خاص و حساسی قرار دارند و باید به بیمار توجه ویژه تری داشت.
وی با تاکید بر اینکه باید از اقدامات غیر ضروری در اورژانس بیمارستان ها جلوگیری کرد، افزود: همکارانی که در حوزه اورژانس ارائه خدمت میکنند باید توضیحات لازم را در خصوص روند درمان به بیمار و خانواده او بدهند و بیمار را در خصوص روند بیماری توجیه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در راستای ارتقای رضایتمندی بیماران و ارتقا کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس لازم است تا تمهیدات ویژه ای در خصوص نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی در اورژانس بیمارستان ها فراهم شود.

کلید واژه ها: اورژانس بیمارستان درمان ارتقا اورژانس مترون روند درمان


( ۱ )

نظر شما :