برگزاری مصاحبه تخصصی و عمومی داوطلبین آزمون استخدامی وزارت بهداشت به‌صورت همزمان در سراسر کشور

۲۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۹ کد : ۴۱۰۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۴۴
مدیر توسعه و تحول دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کانون‌های ارزیابی شایستگی داوطلبان در سه نوبت صبح و سه نوبت بعدازظهر در هفت پنل تخصصی و دو پنل عمومی در حال برگزاری است.
برگزاری مصاحبه تخصصی و عمومی داوطلبین آزمون استخدامی وزارت بهداشت به‌صورت همزمان در سراسر کشور

به‌گزارش وب‌دا مرکزی، حمیدرضا کریمی افزود: از تاریخ ۱۶ دی ماه روند مصاحبه داوطلبین در حال برگزاری است و روزانه بیش از چهل نفر توسط ۲۱ ارزیاب ارزیابی می‌شوند و در پایان نمرات وارد سامانه رشد و سامانه جهاددانشگاهی می‌شود و تمامی مستندات بعد از بررسی، بایگانی می‌شوند.  
در ادامه علیرضا عطیفه، مدیر منابع انسانی دانشگاه، نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاران مرکز توسعه وزارت بهداشت و گروه ارزیابان و عوامل اجرایی در خصوص روند مصاحبه توضیح داد و خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان موظف هستند اطلاعات مربوط به مصاحبه را از سایت رسمی دانشگاه کسب نمایند و اطلاع‌رسانی علاوه بر سایت دانشگاه به‌ صورت پیامکی و در ایتا انجام می‌شود، لذا داوطلبین باید در زمان‌های تعیین شده، حضور داشته باشند.
در پایان مدیر منابع انسانی دانشگاه عنوان کرد: برای گروه فوریت‌های پزشکی تست BMI و تست ورزش از ۲۰ دی ماه انجام شده و در خصوص شرکت در مرحله عمومی اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه مصاحبه سامانه رشد سامانه جهاد دانشگاهی استخدام آزمون استخدامی منابع انسانی


( ۵ )

نظر شما :