پرداختی های دانشگاه به روزتر خواهد شد

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۱۰۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۴
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک: پرداختی های دانشگاه به روزتر خواهد شد
پرداختی های دانشگاه به روزتر خواهد شد

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام‌ تلاش مسئولین دانشگاه این است که پرداختی پزشکان، کارمندان، اعضای هیئت علمی، کادر درمان و ... در شان همکاران زحمتکش دانشگاه باشد.
به گزارش وب دا مرکزی؛ محسن جیریایی در خصوص آخرین پرداختی های پرسنل دانشگاه، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط امور مالی، سنوات بازنشستگان سال ۱۴۰۱ که با تاخیر یکساله رو به رو شده بود، تا هفته آتی تسویه خواهد شد.
وی افزود: مرخصی بازنشستگان سال ۱۴۰۱ که ۳ ماه آن پرداخت نشده بود و همچنین مرخصی بازنشستگان سال ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه، همراه با سنوات بازنشستگان پرداخت می شود.
وی به سنوات پرسنل تبصره ۳ و ۴ اشاره کرد و ابراز داشت: سنوات پرسنل تبصره ۳ که در ۲ سال گذشته پرداخت نشده بود با احکام جدید و همچنین سنوات پرسنل تبصره ۴ نیز که یکسال است پرداخت نشده، پرداخت خواهد شد که نوید خوبی برای پرسنل تبصره ۳ و ۴ خواهد بود.
جیریایی به کارانه پرستاران و پزشکان اشاره کرد و گفت: کارانه ۳ ماهه پرستاران بر اساس تعرفه پرستاری واریز شده و کلیه بیمارستان های استان نیز تا پایان خردادماه ملزم به پرداخت کارانه مذکور هستند.
وی خاطرنشان کرد: با دستور رییس دانشگاه، فول تایم اعضای هیئت علمی در مرداد و شهریورماه طی روزهای آتی و کارانه پزشکان و نیروهای پشتیبان نیز به محض تامین منابع مالی از تامین اجتماعی تا هفته آینده پرداخت خواهد شد و با این امر پرداختی های دانشگاه به روزتر خواهد شد.

کلید واژه ها: پرداخت سنوات سنوات پرسنل تبصره سنوات پرسنل تبصره ۳ پرسنل تبصره ۳ پرسنل پرسنل تبصره کارانه دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیر امور مالی


( ۵ )

نظر شما :