لزوم حضور پر رنگ خیرین در پیشبرد امور حوزه سلامت استان مرکزی

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۹ کد : ۴۱۰۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست هم اندیشی با موسسات خیریه بیمارستانی و روسای بیمارستان ها، گفت: لازم است تا خیرین در پیشبرد امور حوزه سلامت حضور پر رنگی داشته باشند.
لزوم حضور پر رنگ خیرین در پیشبرد امور حوزه سلامت استان مرکزی

 به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی ضمن تقدیر از خیرین و سمن های مختلف که همواره در جهت پیشبرد امور حوزه سلامت  استان تلاش می نمایند، گفت: در بهره گیری از ظرفیت خیرین در تامین نیاز بیمارستان ها غفلت بزرگی صورت گرفته بود، ولی از سال گذشته زحمات زیادی توسط همکاران در این حوزه کشیده شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در راستای  اجرای آئین نامه های موجود باید موسسات خیریه را در تمامی بیمارستان ها راه اندازی نماید که خوشبختانه با اهتمام همکاران، تاسیس این موسسات در ۱۲ بیمارستان تعیین تکلیف شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حوزه بهداشت و درمان، خدمات متنوع و گسترده است و تجهیزات مدرن تر و نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی روز به روز گسترش پیدا می کنند و به همین جهت، وزرات بهداشت به تنهایی قادر به تامین نیازها نیست و از اینرو مشارکت بیشتر خیرین در عرصه سلامت، اجتناب ناپذیر است.
وی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات برجسته در زمینه مشارکت و کمک های خیرین به نظام بهداشت و درمان استان؛ افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در صدد است کمک های خیرین را برای رفع نیازهای ضروری نظام سلامت و اولویت های تجهیزاتی بیمارستان ها، جهت دهی نماید. دکتر امانی در پایان تصریح کرد: همکاران حوزه امور اجتماعی باید به خیرین مشاوره های لازم را ارایه نمایند تا مشارکت و کمک های آنان در جهت سرمایه گذاری و تامین نیاز و اولویت های دانشگاه و بیمارستان ها اختصاص یابد و هیچ مرز جغرافیایی برای کمک های خیرین وجود نداشته باشد.

کلید واژه ها: خیرین کمک خیرین بیمارستان دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی حوزه دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک امور اجتماعی


نظر شما :