برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۱۰۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۱
مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رییس دانشگاه، معاونین و مدیران برگزار شد.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ارزنده دکتر هادی محمدی در دوران تصدی سمت مدیر اداره بازرسی دانشگاه، به ظرفیت‌های اجرایی و علمی وی اشاره کرد و گفت: قطعاً از پتانسیل و تجربه بالای دکتر محمدی به عنوان مشاور در ساعات غیر اداری بهره ‌خواهیم برد و در اداره بازرسی علی رغم پیچیدگی‌های کاری، تمام اقدامات به بهترین شکل حل و فصل شد.
وی با بیان اینکه اداره بازرسی یکی از عرصه‌های مهم در دانشگاه است، همکاری و تعامل مجموعه های مختلف دانشگاه را با اداره بازرسی ضروری دانست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه دکتر آرش ایزدپناه را به عنوان مدیر جدید اداره بازرسی دانشگاه معرفی کرد و گفت: دکتر ایزدپناه از نظر علاقه، تسلط علمی و پیشینه کارهای نظارتی برجسته است و این مولفه‌ها از ضرورت‌های فعالیت موثر در حوزه بازرسی است و بهتر است تا براساس مولفه های وزارت بهداشت مدیر اداره بازرسی از کادر درمان باشد، چراکه بیشتر شکایات و مراجعات در این حوزه است. 
وی با اشاره به جایگاه ممتاز اداره بازرسی در دانشگاه و درخشان بودن کارنامه سامانه پاسخگویی به شکایات و سامانه سامد، بر حفظ این جایگاه تاکید کرد.

کلید واژه ها: بازرسی اداره بازرسی مدیر اداره بازرسی بازرسی دانشگاه مدیر اداره اداره بازرسی دانشگاه دانشگاه دکتر امانی دکتر هادی محمدی دکتر آرش ایزدپناه


نظر شما :