قرارگاه نظارت بر سلامت با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۴۱۲۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۷
قرارگاه نظارت بر سلامت با محوریت عفاف و حجاب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر اعضا، برگزار شد.
قرارگاه نظارت بر سلامت با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد

جلسه قرارگاه نظارت بر سلامت دانشگاه با هدف هم افزایی بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی و با محوریت عفاف و حجاب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر اعضای مربوطه برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در این نشست، گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، باید عفاف و حجاب در جامعه ما ترویج شود.
وی افزود: کلمه عفاف از عفت گرفته شده و فراتر از حجاب است و باید به این امر اهتمام ویژه ای داشت چراکه ما در جنگ فرهنگی قرار داریم و دشمن با برنامه ریزی در حال تهاجم فرهنگی و از بین بردن حیا و ترویج فساد و فحشا در جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین فرخی ادامه داد: کمبود قانون در برخی از موارد وجود دارد و قبول داریم که در زمینه فرهنگی، قوی عمل نکرده ایم اما می توان با روش هایی اعم از تذکر لسانی صحیح، معرفی رابط در بحث پزشکان، کلینیک ها، دندان پزشکان در حوزه سلامت و... در این زمینه گام های قوی تری برداشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه این نشست، حجاب و عفاف را زمینه ساز رشد و تعالی دانست و بر ضرورت رعایت این دو مقوله مهم در دانشگاه تاکید کرد.
دکتر امانی ابراز داشت: مجموعه علوم پزشکی یک مجموعه کاملا تخصصی و بسیار حساس است و باید برای اجرای هر برنامه ای تمامی جوانب را در نظر داشت و لازم است با یک برنامه مشترک و هدفمند در جهت بهبود شرایط، در مقوله عفاف و حجاب عمل کرد.
در پایان پیشنهاداتی در خصوص گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشگاهیان توسط حاضرین و اعضای کمیته بیان و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد، همچنین دستورالعمل های پوششی عفاف و حجاب کارکنان و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: عفاف حجاب دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی منکر استان مرکزی نهی منکر استان مرکزی قرارگاه نظارت بر سلامت دانشگاه


نظر شما :