نگاهی به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴ کد : ۴۱۲۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۹
نگاهی به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات

بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در سال ۱۳۶۱ تأسیس و راه اندازی شده و در قالب یک بیمارستان جنرال مشغول به کار است.
این بیمارستان با داشتن ۶۵ تخت فعال بیمارستانی در قالب ۲ طبقه فعال است و در آینده بیمارستان جدید نیز به بهره برداری خواهد رسید.
اتاق عمل این مرکز در زمینه های مختلف اعمال جراحی اعم از ترمیمی، جراحی گوش، حلق و بینی، زنان، ارتوپدی، جراحی عمومی و ... در خدمت رسانی به شهروندان فعال است و در حال حاضر با ۹۶ تخت و ۶۵ تخت فعال به کار خود ادامه می دهد.
بیمارستان امام خمینی(ره) محلات دارای بخش های کلینیکی سی سی یو، جراحی، اورولوژی، داخلی، اطفال، زنان، چشم پزشکی، دیالیز، بلوک زایمان، اتاق عمل و همچنین واحدهای پاراکلینیکی شامل: داروخانه، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، تست ورزش و اسپیرومتری است.
کلینیک ویژه بیمارستان در ایام هفته طبق برنامه تنظیمی فعال بوده و سایر خدمات درمانی در دسترس طبق برنامه به مراجعین ارائه می شود و در حال حاضر تعداد ۲۴ پزشک متخصص از قبیل اطفال، قلب، روانپزشک، چشم پزشک، داخلی، گوش حلق و بینی، پوست، اورولوژی، انکولوژی، مغز و اعصاب، بیهوشی، سونوگرافی و جراحی عمومی در بیمارستان به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
بخش تصویری برداری این مرکز یکی از مجهزترین بخش ها در سطح شهرستان ها است که خدماتی چون سونوگرافی، ماموگرافی، OPG، سی تی اسکن و رادیولوژی را به مراجعین ارائه می کند و در آینده نزدیک دستگاه ام آر آی و همچنین دستگاه سی آرم برای اتاق عمل نیز به این بیمارستان اضافه می شود.
لازم به ذکر است، توسعه بخش اورژانس با ۷۵ درصد پیشرفت و ساخت بخش ICU بیمارستان با پیشرفت ۵۰ درصدی در دستور کار این مرکز است.

کلید واژه ها: بیمارستان بیمارستان امام خمینی محلات شهرستان محلات استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۳ )

نظر شما :