برگزاری نشست صمیمانه دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اساتید بازنشسته دانشگاه +فیلم

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۸ کد : ۴۱۳۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف تکریم، تجلیل و استفاده از تجربیات اساتید بازنشسته دانشگاه، با آنها دیدار و گفتگو کرد.
برگزاری نشست صمیمانه دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اساتید بازنشسته دانشگاه +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ در این دیدار صمیمانه، رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای هیئت علمی بازنشسته دانشگاه، گفت: استفاده از دیدگاه های ارزشمند و تجارب اساتید بازنشسته، راهگشای امور دانشگاه و باعث تسهیل در فرایند خدمات دهی حوزه سلامت می شود.
دکتر امانی برگزاری نشست های این چنین را تعاملی موثر برای شناسایی مشکلات و استفاده از تجارب آنان را برای حل مسائل و مشکلات دانشگاه ضروری دانست و افزود: این جلسات در صورتی که به یک رویه تبدیل شوند می تواند منشا اقدامات خوبی در جهت پیشبرد امور دانشگاه باشند و تداوم ارتباط شما عزیزان گامی بلند در جهت بهبود وضعیت دانشگاه در تمامی جوانب خواهد بود.
وی ضمن ابراز علاقه برای استفاده از تجربیات و توصیه های اساتید پیشکسوت برای اداره بهتر و ارتقا جایگاه دانشگاه،  تصریح کرد: نیروی انسانی از مهمترین شاخصه های پیشرفت هر سازمانی است که در وزارت بهداشت و در دانشگاه ها؛ اعضای هیئت علمی در بین نیروهای انسانی، جایگاه بسیار ویژه ای دارند و تقدیر از آنان همیشه باعث پیشرفت شده است.
وی ادامه داد: اعضای هیئت علمی بازنشسته در طول ارائه خدمت خود در زمینه های مختلف آموزش و درمان، تجارب ارزشمندی را کسب کرده اند که با انتقال آنها به دانشجویان کنونی و نسل جدید، می توانند گام های موثری را در جهت بهبود کیفیت دانشگاه بردارند.
در ادامه این نشست؛ اساتید حاضر به بیان خاطرات و تجارب خود پرداخته و خواستار توجه به اعضای هیئت علمی در استان و کشور شدند و برگزاری این سلسله نشست ها را گامی موثر و مناسب در این راستا دانستند.
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: هیئت علمی اعضای هیئت علمی بازنشستگان پیشکسوتان


نظر شما :