برگزاری نشست هم اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۴ کد : ۴۱۳۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۶
برگزاری نشست هم اندیشی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی

به گزارش وب دا مرکزی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های اساتید و کارکنان دانشکده، گفت: اعضای هیئت علمی بازوان توانمند دانشگاه در پیشبرد امور حوزه سلامت هستند و توانمندی ها و موفقیت های موجود در این دانشکده مایه افتخار و حاصل زحمات همکاران و اعضای هیئت علمی دانشکده است.
وی هدف از نشست های این چنینی را ارتباط نزدیک با اعضاء هیئت علمی عنوان کرد؛ چراکه باعث آشنایی بیشتر و طرح مسائل و مشکلات از سوی اعضاء هیئت علمی می شود تا با در نظر گرفتن توان دانشگاه و مقررات و ظرفیت های موجود، اقدامات لازم صورت گیرد.
دکتر امانی، دانشکده دندانپزشکی را با توجه به جابجایی های صورت گرفته در یک مکان مستقل، دانشکده نوپایی دانست که به رغم تمام مشکلات موجود، با تلاش همه جانبه در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه هر مجموعه‌ای ممکن است در ابتدای مسیر رشد و پویایی با مشکلاتی مواجه باشد، خواستار حفظ انگیزه با هدف پیشرفت و خدمت‌رسانی صادقانه شد.
در ادامه دکتر خزایی رئیس دانشکده دندانپزشکی به تاریخچه این دانشکده اشاره کرد و گفت: این دانشکده با ۲۵ نفر عضو هیئت علمی در رشته های مختلف جراحی دهان، فک و صورت، ارتودنسی، کودکان، ترمیمی و زیبایی و… به ۲۵۵ دانشجو در حال حاضر آموزش می دهند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰ متخصص در استان ارائه خدمت می کنند و در ۵ دوره ۱۲۵ دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.
دکتر خزایی به آمار ارائه شده توسط این دانشکده در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد که در بخش ویزیت با رقمی حدود ۳ هزار و در بخش رادیولوژی با رقم بالغ بر ۴ هزار خدمت، بیشترین خدمات توسط این دانشکده ارائه شده است.
در ادامه این نشست، اعضای هیئت علمی به بیان چالش ها و مشکلات پرداخته و خواستار رفع مسائل در چهارچوب قوانین و مقررات و ظرفیت های موجود در دانشگاه شدند.
در پایان دکتر امانی رییس دانشگاه و معاونین و مدیران از دانشکده دندانپزشکی بازدید کردند.

کلید واژه ها: دانشکده دانشکده دندانپزشکی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دندان پزشکی


نظر شما :