انتصاب مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۷ کد : ۴۱۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۴۹
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، « مشاور عالی رییس دانشگاه » منصوب شد.
انتصاب مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، بر اساس این حکم دکتر حسین سرمدیان به سمت مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر سیامک راکعی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

در حکم صادره آمده است: با عنایت به درایت و شایستگی و تجارب ارزشمندتان و همچنین شناخت از ظرفیت های مادی و توان اعضا هیئت علمی و کارکنان در کلیه رسته های آموزشی، بهداشتی، درمانی و اداری مالی به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان "مشاور عالی رییس دانشگاه" منصوب می نمایم؛ امید است تجارب خدمتی و سوابق علمی و اجرایی شما در ارتقاء فرآیند تصمیم گیری موثر افتاده و این دانشگاه از نظرات و پیشنهادات و خدمات شما بهره مند گردد. ضمناً به شما اختیار داده می شود تا در غیاب اینجانب کلیه امور مربوط به دانشگاه را با مسئولیت خود به انجام رسانید؛ بدیهی است تصمیم گیری در موارد مهم و حساس بعد از مشورت با اینجانب بعمل خواهد آمد.

گفتنی است دکتر حسین سرمدیان عضو هیات علمی دانشگاه و متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری است و سمت های همچون معاون درمان دانشگاه، رییس دانشکده پزشکی و رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) را در کارنامه کاری خود دارد.

کلید واژه ها: مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر حسین سرمدیان


( ۱۵ )

نظر شما :