پیشرفت ۶۲ درصدی ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۹ کد : ۴۱۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۱۴
استاندار مرکزی از پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک خبر داد.
پیشرفت ۶۲ درصدی ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از این پروژه افزود: ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک با بیش از 500 تخت به یکی از بیمارستان‌های نمونه کشور تبدیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون این پروژه از 62 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که برگزاری جلسات و تلاش در راستای حل مشکلات موجود می‌تواند به تسریع در عملیات احداث و تکمیل هرچه‌ سریع‌تر آن کمک کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: نشست های بررسی و رفع مشکلات ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک برای تسریع در بهره برداری و ارایه خدمت به مردم به صورت منظم در حال برگزاری بوده و در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون 2 نشست برگزار شده است.

وی عنوان داشت: مقرر شد این نشست ها بر اساس نیازهای این پروژه به صورت ماهانه برگزار و زمینه بهره برداری هرچه سریعتر این طرح فراهم شود.

آقازاده در پایان گفت: برای تأمین تجهیزات مورد نیاز این پروژه از جمله خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، دیگ بخار، آسانسور و... به اعتباری بالغ ‌بر 60 میلیارد تومان نیاز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه 520 تختخوابی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک یک پروژه ملی و از خواسته های بحق مردم اراک و استان مرکزی است و ساخت این پروژه از طرف مسئولین استان به طور جدی پیگیری می شود.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: این دومین جلسه در سال 98 می باشد که با حضور استاندار و معاونین در این راستا برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به بحث نوسانات ارز دستورات لازم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تهیه آسانسور و تجهیزات مورد نیاز این پروژه صادر شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار و بودجه لازم، پروژه 520 تختخوابی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک در سه ماه اول سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی و دیگر مسئولین حضور داشتند.

کلید واژه ها: ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک استاندار مرکزی سید علی آقازاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر سید محمد جمالیان


( ۱ )

نظر شما :