نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با دستیاران تخصصی پزشکی +فیلم

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۰ کد : ۴۱۴۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۷
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه جمعی از اعضای هیئت رئیسه با رزیدنت های ارشد گروه های مختلف تخصصی بالینی مراکز آموزشی درمانی، برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با دستیاران تخصصی پزشکی +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی با رزیدنت های ارشد گروه های تخصصی بالینی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه با هدف بررسی مسائل، شاخص ها و چالش ها و همچنین رسیدگی به  مهمترین چالش های درمانی و ارائه ساز و کار لازم در خصوص مرتفع کردن مشکلات این گروه دیدار و گفتگو کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، رزیدنت ها را بعنوان سرمایه های انسانی ارزشمند قلمداد کرد و گفت: تمام سعی و تلاش دانشگاه بر این است که شرایط مطلوب را از تمامی جهات اعم از رفاهیات، آموزش و … برای شما فراهم کنیم.
وی بر مقوله مهم تربیت متخصص متعهد اشاره کرد و آن را یکی از مهمترین اهداف دانشگاه خواند و افزود: دانشگاه بر حمایت همه جانبه از دستیاران در چهارچوب قوانین و مقررات و ظرفیت های موجود تلاش می کند و در جهتی گام خواهیم برداشت که دستیاران دغدغه ای جز آموزش و درمان نداشته باشند.
در ادامه این نشست رزیدنت ها به بیان مشکلات و چالش های مختلف گروه خود اعم از مسائل رفاهی، آموزشی و …پرداخته و خواستار حمایت دانشگاه در جهت رفع چالش های موجود شدند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: رزیدنت های ارشد گروه های تخصصی بالینی رزیدنتها رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی اراک نیروی متخصص هیئت رییسه


نظر شما :