نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی خمین

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۳:۱۲ کد : ۴۱۴۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۳
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی خمین با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی در راستای راه اندازی و افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا (س) خمین برگزار شد.
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی خمین

به گزارش وب دا مرکزی؛ در این نشست که با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر رحیمی رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد، دکتر امانی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان جدید فاطمه زهرا(س) در مرحله نقل و انتقالات تجهیزات قرار دارد؛ لازم است برای انجام هرچه بهتر این فرایند، اقدامات لازم در دستور کار معاونت های دانشکده قرار گیرد و دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این مسیر همراه و پشتیبان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وظیفه سنگینی را در تکمیل پروژه های ناتمام دارد، افزود: جا به جایی و راه اندازی بیمارستان جدیدالاحداث خمین امری بسیار مهم و حساس است و در شرایط فعلی به یکباره بیمارستان را تعطیل کردن و جا به جا شدن کار خطرناکی است، بنابراین لازم است با مدارا و حساسیت ویژه در این مسیر گام بردارید و تامین سلامت بیماران را در همه جهات در اولویت قرار دهید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بر لزوم تهیه دستگاه CT برای بیمارستان خمین تاکید کرد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین نیز با اشاره به اینکه توسعه و افزایش جذب در رشته پزشکی در جهت رفع نیازهای استان ضروری است و آینده استان مرکزی به افزایش این جذب نیاز دارد، خواستار تاییدات لازم از سوی دانشگاه استان در جهت راه اندازی و جذب رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی خمین شد.
در ادامه این نشست با هدف تعامل و آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات آموزشی، پژوهشی و اجرایی و بررسی راه‌های ارتقاء دانشکده علوم پزشکی خمین در زمینه جذب رشته پزشکی و همچنین چالش های موجود در راه اندازی و افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا (س) خمین بحث و تبادل نظر شد.

کلید واژه ها: بیمارستان فاطمه زهرا (س) خمین دانشکده پزشکی خمین جذب رشته پزشکی تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :