برگزاری دومین المپیاد ورزشی یادبود سردار سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه کرمان و دهه مبارک فجر

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۱:۱۳ کد : ۴۱۵۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۷
افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی یادبود سردار سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه کرمان و دهه مبارک فجر با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی و مدیران دانشگاه و ورزشکاران برگزار شد.
برگزاری دومین المپیاد ورزشی یادبود سردار سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه کرمان و دهه مبارک فجر

به گزارش وب‌دا مرکزی، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم، گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی که مقارن شده است با ایام مبارک رجب و دهه مبارک فجر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش کارایی پرسنل است که این امر خود نیازمند برگزاری برنامه های باشکوه‌تر در مناسبت‌های آتی است.
دکتر ملاطائفه خاطرنشان کرد: باید از امکانات و فرصت‌های موجود استفاده کنیم تا این شور و نشاط را در تمامی عرصه‌های فرهنگی و مذهبی ایجاد کنیم و بتوانیم کارایی و اثربخشی و احساس رضایت درونی را در کارکنان افزایش دهیم.  
وی در همین راستا از زحمات و همکاری رییس دانشگاه و همکاران پشتیبانی و تمامی مسئولینی که در ایجاد این فضای مفرح و شاد یاری رسان بودند، تشکر کرد و گفت: امید است شاهد شور و نشاطی بی‌سابقه در انتخابات پیش رو باشیم.
وی افزود: امروزه ایران در بالاترین سطح از افتخارات خود در سراسر جهان قرار دارد و تمامی دنیا چشم به انتخابات و حضور پرشور مردم دارند.

کلید واژه ها: المپیاد ورزشی اداره رفاه معاونت توسعه دهه فجر دومین المپیاد ورزشی افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :