نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نمایندگان کارورزان( اینترن ها) +فیلم

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۱:۲۷ کد : ۴۱۵۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۵
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین، مدیران و روسای بیمارستان ها با نمایندگان اینترن ها، برگزار شد.
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با نمایندگان کارورزان( اینترن ها) +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن تقدیر از همکاری کارورزان در پیشبرد اهداف آموزشی، گفت: پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده در جهت رفع مسائل موجود و پیشبرد اهداف برنامه های پزشکی هستیم.
وی افزود: هدف از برگزاری نشست های این چنینی برداشتن گامی مثبت در جهت آموزش و رفاه بیشتر دانشجویان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر اینکه شما آینده سازان این مملکت و یکی از ارزشمندترین نیروهای دانشگاه هستید، ادامه داد: کشور برای همه ما و به خصوص شما که در مرحله اینترنی هستید هزینه کرده است؛ لذا نباید با راهکارهایی که دشمن در ناامید کردن جوانان و دانشجویان به کار گرفته است، ناامید شده و چشم بر روی همه موارد مثبت ببندیم.
وی خاطرنشان کرد: علی رغم تمامی مسائل و مشکلات، مسیر در نظر گرفته شده مسیر درستی است و با تمام توان و انرژی سعی در حل مسائل موجود داریم.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اراک از نظر نیروی انسانی و هیئت علمی بسیار قوی است، گفت: برخی از مشکلات موجود کشوری است و حل آن ها از توان دانشگاه خارج است اما تا جایی که در ظرفیت و توان دانشگاه باشد، سعی بر حل چالش های موجود خواهیم داشت.
در ادامه این نشست اینترن ها به بیان مشکلات و چالش های مختلف پرداخته و خواستار حمایت دانشگاه، شدند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اینترن دانشجویان دانشجوی پزشکی کارورزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک رفاه دانشجویان


نظر شما :